Sidor

lördag 23 april 2011

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst

Dag 38 av Bloggutmaningen

Ingen faktiskt, varför skulle jag bara höra talas om en blogg och sen inte gå in och läsa den? Ja det skulle kanske vara för att den strider mot allt jag tror på, men så har inte varit fallet för mig än i alla fall.


Jaha, hur har påsken varit hittills för er då?
Jag har jobbat skärtorsdag kväll och långfredag morgon. Idag påskafton går jag på ett kvällspass igen och avslutar det hela med en dagtur imorgon på påskdagen.
När jag kom hem igår hade make och son gjort fint i trädgården, täckt av polen och rengjort den efter vinterdvalan. Det var otrolig sommarvärme i luften och jag fick några härliga och avkopplande minuter i solstolen innan jag blev serverad middag: grillad kycklingfilé med sallad och klyftpotatis. Smaskens!
Sen blev det långtur med primadonnan och därefter en kopp kaffe.
Har gett mig fan på att nu får det vara nog med det här förbenade träningsförbudet. Nästa vecka blir det power walk varje dag. Är så INNERLIGT trött på den avstannade viktminskningen. Alla andra runt omkring mig krymper men fan inte jag. Grrrr......frustrationen växer och kryper inom mig. From måndag är det stenhård diet och träning som gäller. Nu är det slut på eländet! Det har jag bestämt! PUNKT!

4 kommentarer:

Lena sa...

Vad skönt att det var så fint väder när du äntligen var ledig, och fick sån service av mannen. Hoppas det blir gott väder när du väl går på din ledighet så att du kan njuta lite mer. Kramar å Glad Påsk

Chrissan sa...

Jag jobbar fre, lör, sön. Ge jag lite extra klirr i kassan.;)Fast jag uppskattar mer att vara med familjen än lite storhelgs-ob.
Men, men....

Glad påsk till dig och de dina, kram!

Maribella sa...

Glad påsk på dej vännen, och njut av de lediga timmarna mellan arbetspassen!
Kram

Kati sa...

Samma här.. stenhårt må tisdag..slappat av regält ...hmm... minst upp 2kg.

Underbart med pool!

Ha det bra!

Kati

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...