Sidor

onsdag 13 april 2011

Min favoritplats

Dag 28 av Bloggutmaningen

Min favoritplats är mitt hem, där mår jag som bäst. Trist? Kanske men så är det.
Om man utgår från att platsen skall vara mer ett resmål eller stad så är det helt klart min mammas hemstad Gdańsk. Har skrivit om detta med samma titel HÄR

Har fått frågan om jag delger mina läsare allt i mitt liv, och NEJ det gör jag definitivt inte även om jag är väldigt öppen om många saker. Varför?
Dels för att vissa saker naturligtvis är privata och denna bloggen inte är anonym. Dels för att jag VET att det är många som läser dem, vissa av er känner jag. Det är inte allt man vill dela med alla. Många ggr har jag funderat på att skaffa en blogg till, en helt anonym sådan där jag kan kräka av mig helt fritt...men jag orkar inte rodda med fler bloggar. Det får helt enkelt vara.

1 kommentar:

Lena sa...

Jag är precis lika "tråkig" som du. Den stora frågan för mig är om det är hammocken eller soffan som är min favoritplats... får fundera på det tills ikväll.

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...