Sidor

fredag 29 april 2011

Fredagsmys

Har inte orkat blogga innan idag, jag är trött och har varit igång tiiidigt varje dag denna veckan och återhämtningen efter påskens tjänstgöring blev av olika skäl inte av. Men sånt är livet ibland, det är inte allt vi kan styra över.
Nu blir det mys för mig och pågarna, för min del ett glas rött och benen i högläge (jo, jag har power walkat innan idag) och lite godis för boysen.
Imorgon är det Valborg och då kommer syster yster med familj och goda vännerna L o T med familj hit och grillar. Menyn är spikad och jag hoppas den kommer vara till belåtenhet.
Till er som frågat....jag har inte hunnit (ja, så illa är det) mäta mig än, men jag SKA! Jag vet att måttbandet ibland är snällare än vågen.
Må gott!

3 kommentarer:

Sandra sa...

Ha en trevlig kväll och njut av fredagsmyset!

scrapmoster sa...

Ha en trevlig valborg med andra ord. Låter som det blir liv i luckan men det är ju bara roligt så ja...

Kramen i

Annika sa...

Äsch måttbandet suger nu med!!! Men det konstiga är att alla säger: Åh vad smal du har blivit, fastän det hänt nada på både våg och måttband, LJUGER FOLK ELLER??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...