Sidor

söndag 10 april 2011

Då tränar jag allra helst

Dag 25 av Bloggutmaningen

Haha, vilket skämt! Allra helst skulle jag inte vilja behöva träna alls....men nu är jag inte så lyckligt lottad....
Allra helst tränar jag när jag är ledig, då är det mindre folk på gymmet, jag går då dit tidig fm mitt i veckan. Lugnt och skönt.
Eller när jag behöver rensa skallen, då är det extra skönt att träna. Då kopplar man bort allt ett tag och bara tar ut sig totalt. Sen när hjärnan kopplas på igen kan i alla fall jag tänka klarare och förhoppningsvis mer strukturerat eller nyanserat. Ibland behövs bara lite distans till saker och ting, då är träning en perfekt avledande manöver.

När tränar DU allra helst?

PS: gårdagens cupcakes fick full pott av våra vänner igår, själv var jag så mätt efter middagen (grillat - premiär för i år) att jag inte fick smakat ens en smula :(  DS

2 kommentarer:

Hanna sa...

Då får du helt enkelt baka dom igen ju :)
Tycker att du är så stark som tränar trots att det inte är det roligaste i världen men resultatet talar ju för sig själv, otroligt vacker är du!
Själv blir det vattengympa på behandlingsbadet ett par veckor framåt för mig. Får hoppas att det känns bra :)
Kram

Lena sa...

Samma svar som mig :) Bäst att vara ärlig! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...