Sidor

torsdag 19 januari 2012

Kickstart på dagen

Förkylningen gör sig påmind, gick och la mig redan kl åtta igår kväll. Har sovit som en stock...känns inte bättre idag. Kroppen är tung och seg.
Gör ett tappert försök med att kickstarta morgonen med min havregrynsgröt med extra protein i form av knäckt ägg. HÄR hittar du receptet. De sålde ut Paulúns Smoothisar på Maxi för 5 kr så jag bunkrade på mig några (de kostar annars 19 kr) så en sådan blir det om en stund när gröten "lagt sig".

Om jag inte däckar ikväll så ska jag försöka ta mig samman och scrappa ett födelsedagskort till svärmor samt planera varmrätten till lördag. Inspirationsfaktorn = noll, idéerna sinar och motivationen är INTE på topp. Jag vill helst  bara gå o lägga mig igen..........


3 kommentarer:

Lena sa...

En sån där smoothie har jag aldrig provat. Måste testa någon gång, de såg ju supergoda ut! Hoppas verkligen din förkylning drar ditt pepparn växer! Kram

anna sa...

Hoppas förkylningen försvinner. Vi fått besök av den med, inte kul.
Kram

Suzan sa...

Åh, billigt.. vart hittade du dom =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...