Sidor

måndag 9 januari 2012

Ett hejdundrande kalas

Som utlovat kommer här lite bilder från lördagens kalas. Ett kalas som kändes i kroppen igår, dock ej så mkt i knoppen som jag trodde det skulle ;)
 Mamma hade lagat mat hela dagen, och det uppskattades. Här ser ni makens (ena) portion.
Bullrigt, högljutt, glatt och massor av sång....precis som vi älskar det och känner oss hemma i. Vi sjöng oräkneliga gånger....man fyller ju bara 80 en gång liksom!
Jag och min älskade mormor <3
Hennes tårta som det inte blev så mkt kvar av....
Grattis älskade mormor, som jag tyvärr inte träffar så ofta som jag önskar....

2 kommentarer:

Maribella sa...

Mormor ser pigg och glad ut, en riktig krutgumma?!?

Lena sa...

Å vad härligt med en mormor. Jag förlorade min samma år som du föddes :( Farmor fick jag ha kvar till 2001, men jag saknar henne massor. Ta vara på tiden med mormor! KRAM

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...