Sidor

onsdag 11 januari 2012

Cykla mot en vägg





Har precis avslutat morgonträningen. Att gå upp en timme tidigare känns som en bra idé på kvällen när man planerar morgondagen....som en mkt mkt mkt mindre bra idé när klockan ringer. Men nu efteråt känns det kanon!
PW med Primadonnan och övningar på vibben. Lite frulle nu och sen cykla till jobb. Jäkla väder att cykla i...regnet kan jag ta, jag har bra regnkläder...men det blåser så förbenat mkt! Ibland känns det som att cykla mot en vägg....
Önskar er alla en fin dag, hoppas vädret är bättre där ni befinner er! Hasta la vista

3 kommentarer:

Lena sa...

Vi har faktiskt OK väder här (säger jag utan att ha stuckit ut näsan genom dörren). Hoppas i alla fall det för snart skall jag sätta mig på moppen och åka till möte med en psykolog. Hoppas inte det är halt... När den nya filialen av mitt gym öppnar i mars så kan jag också träna före jobbet. Låter skönt, jag har ju varit uppe sen 4.20 idag, hade gärna åkt och tränat. Ha en skön dag! Kram

L8 sa...

Din målmedvetenhet är så imponerande! Själv hade jag vänt mig om och sovit 1 timme längre kanske någon minut till och tagit bilen till skolan med barnen... ;)Respekt!!
Du måste bara testa de där mini bottle holders. Kan du tänk dig att ha ett gäng sådana vid en bjudning vid varje tallrik som placeringskort. Jag tror jag måste göra ett gäng till...hihi
Kramis och ha en bra dag i blåsten :)

anna sa...

Erkänner att jag impad av dig. Att gå upp tidigare för pw. Jag har bara haft tanken på kvällen sen på morgonen så har det varit jag tryckt på alarmet och sovit en stund till hmm.
Så grymt jobbat av dig, hoppas jag kommer dit jag med
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...