Sidor

tisdag 31 januari 2012

Kvällsmys

Igår gjorde vi semlor till kvällsmyset. Den längst bak är min...mindre grädde (magen ballar ur annars) och halva bullens innanmäte urgröpt. Orkade förvisso bara halva, men sonen krängde hela sin (med extra grädde).
Riktigt mysigt.
Satt en bra stund med laptopen i soffan igår och letade recept för inspiration till helgens bravader. Hittade något som kan funka, men jag måste fundera lite till.
Ikväll är det dags för sång med Liljorna, vi har massa spännande på G...annorlunda tillställningar men säkert mkt roliga och utvecklande.
Måste slå ett slag för mitt senaste inköp som snabbt blivit en favorit bland knäckebröden

Har ni provat? Supergott! Jag har det som mellis, funkar både med och utan pålägg.Vad äter du till mellanmål?

7 kommentarer:

Suzan sa...

Gott med semlor!

Cathrin sa...

Åh, vad gott....med semlor alltså:-) Jag är galet förtjust i dem och gärna med bubbel sats mandelmassa, mums.Kram Cathrin

Anonym sa...

För mig blir det oftast frukt till mellis. Ibland även lite nötter.
Kram Helena

Lotta sa...

Här är det mellis dagligen med barnen nu och jag försöker styra in det på mackor och frukt eller bara frukt.

Har något åt dig i bloggen.
Sköt om dig.
Kram

Sandra sa...

Ska testa knäcket då!

Suzan sa...

Kunde du komma på träffen? Imorgon är sista dan för att anmäla sig, kram!

Bella sa...

Jag ÄLSKAR semlor!! Ska äta en nästa vecka, är planen... lääängtar!! Kram <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...