Sidor

fredag 6 januari 2012

Cool bild

Såg en cool bild på en annan viktkämpe inne på FB, hon hade lagt upp en bild på sig själv och sin dotter i sina gamla byxor....jag studsade upp...rusade in till garderoben och rotade fram mina gamla brallor strl 54 (de enda jag sparat) och mutade (japp...jag skäms INTE...) sonen till att ställa upp på ett lika dant.
Tänk...att dessa satt tajt på mig för 2 år sedan....66 kg sedan. Oj....det blir liksom mer verkligt när man ser det så här....mkt mer verkligt!

7 kommentarer:

Suzan sa...

Helvete, cool bild!

Habibty sa...

Så häftigt! Himla bra jobbat! God fortsättning!
Kram Nina

Cinderella sa...

Men, det är ju nästan overkligt! Och du har båda benen i ena byxbenet?

Otroligt!

Maggan sa...

Detta är den häftigaste bilden jag sett, skitcoolt!
Helt OK med mutor för annars hade ju bilden inte funnits...

Kram

Jessica sa...

Du är ju helt fantastisk ju! Grymt bra, vilken inspiration!!!

Har börjat om med en ny blogg och finns inte längre på smalajessica.wordpress.com utan på jessicamolsen.blogspot.com

Peppkramar

Sockergrynet sa...

Fantastiskt!!!

camilla sa...

Vilken härlig bild! Men snälla du har du gått ner 66kg!! Fy fan vad bra du är!! Är det bara med GI?

Fortsatt lycka till.
Ps har börjat blogga lite igen :)
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...