Sidor

fredag 13 januari 2012

Det är kkkaaaallt!

Brrr....idag är det kkkaaallt! Cykeln fick snällt bli hemma igår, det blåste för mkt. Höll på att ramla flera ggr, så den får snällt stå kvar hemma idag med. Det är obehagligt när det kommer kraftiga kastvindar som grabbar tag i  cykeln och gör att man förlorar all kontroll....resten av vägen har man även motvind. Jaja...nu ska jag inte klaga mer över vädret....

Idag är det fredag, sååå skönt! Är verkligen trött, jättetrött. Att gå upp så tidigt som jag gör tar på krafterna...men ni ska se, bara för att jag kommer kunna sova ut imorgon kommer jag vakna über-tidigt!
Jag kommer säkert också somna tidigt i soffan ikväll....o missa The Voice. Jag vet programmet fått en del kritik, men jag gillar det. Petter och Ola är störtsköna! Har ni kollat på programmet? Vad tycker ni?

Önskar er en finfin fredag med massor av mys

2 kommentarer:

Alva sa...

Jag har sett programmet en gång men fastnade inte riktigt för det... Gillar dock Ola!

Hoppas du får en fin fredag! :)

Lena sa...

Är i samma sits då jag också går upp tidigt. Somnade i soffan igår, givetvis, och vaknade relativt klarvaken strax före 5... Hurra. Not. Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...