Sidor

torsdag 26 januari 2012

Rånarluva

Det är så isande kallt i vinden att jag håller på att förfrysa i ansiktet när jag cyklar. Det är bud på att hitta en sådan där rånarluva....måste väl finnas att köpa eller? För det kan väl knappast bara vara jag som håller på att storkna när hon cyklar i denna isande antarktiska vinden?
Kylan i sig kan man rusta sig mot, jag har lager på lager, alltid långkallingar o så, men vinden....
Denna isande blåst som vi har nere i södra Sverige är fan inte att leka med....brrr....

Vet någon var man kan köpa "ansiktsskydd" typ rånarluva så hojta gärna till!

5 kommentarer:

Lena sa...

Det borde du väl kunna hitta i en vanlig sportaffär? Här t.ex. http://www.stadium.se/mode/juniorklader-86-116/accessoarer/110435/everest-k-fi-cotton-helmet

Fast den är ju i bomull, men det hjälper nog ändå. Kolla runt lite!

Kram

Lena sa...

Oj, ser nu att den var liten också, men det finns säkert i vuxenstorlekar också! Kram igen

Chris_P sa...

såna köpte jag till kidsen i ullared :-) Säkert jätteskönt.

Suzan sa...

Dessa finns på jula:
http://ettdussinpannor.blogspot.com/2011/11/jag-ska-provjobba.html

=)

Suzan sa...

Kollat upp om u kan komma på bloggträffen än? Nästa torsdag är sista dagen man kan anmäla sig =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...