Sidor

fredag 12 augusti 2011

Vibrationsträning

Jag har under många år "vibbat" av och till på gymmet. Jätteskön träning! Eftersom jag numera går på IW regelbundet på Friskis & Svettis, använder jag inte längre min orbitrek här hemma (en crosstrainer) utan bytte idag ut den mot en power plate
Köpte den via en loppis sida på FB, och fick där inom 30 minuter sålt min orbitreck! Supersmidigt! Hämtade min vibb imorse här i Malmö och min orbitrek blir hämtad i em. Super! Fick dessutom sålt den för samma pris som jag gav för vibben så det går på ett ut.
Så idag kan det regna bäst det vill.....för jag är glad ändå!

2 kommentarer:

Lena sa...

Å en sån skulle jag vilja ha, den är ju skitskön. Men aldrig att jag ställer mig på en igen, för fy katten vad det inte var bra för ischiasen och min rygg...

Ha kul! Kram

christopher sa...

Hej,

var inne och läste på 56kilos bloggen att du sökte efter mandelmjöl.
på vår hemsida www.sellton.se kan du hitta alla butiker som har vårt sortiment inne.

MVH
Christopher Wiberg

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...