Sidor

lördag 13 augusti 2011

Garderobsrensning

 Ytterligare en gång är garderoben rensad på kläder jag krympt ur. Härligt? Javisst! Samtidigt ekar det tomt på galgarna och hösten är i princip här....jag behöver kläder!
Plaggen på ställningen ska säljas på loppis, allt från 200 (en jättefin vinterkappa) till 5 kr plagget. Vissa plagg  är nästan inte använda....till denna samling tillkommer 2 stora påsar med byxor och 3 par högklackade skor, endast använda 1 gång. OBS! Primadonnan ingår inte i försäljningen!

Nu ska sonens garderob också gås igenom då han växer som om hans basföda bestod av jäst. Förhoppningsvis en del kosing på väg in vid försäljning...men definitivt en del på G ut för här måste inhandlas en hel del nytt. Känns som att jag ska påbörja operation övertalning till en Ullaredsresa......

5 kommentarer:

Lena sa...

Grattis till garderobsrensningen! Måste kännas skönt. Ha det gött! Kram

Monica sa...

gu va du er duktig och håller igång med rensning matlag scrap och all träning, tänk om man kunde få lite energi från dig ♥ ha en toppen lördag

4U2 sa...

Stor garderob? Eller har du bara tagit ut kläderna från en?

kämpa sa...

Ohh det skulle jag behöva göra här med. Både rensa och shoppa =)

Åsa sa...

Oj, vad mycket kläder och vad bra att det fortsätter att gå åt rätt håll för dig.

Jag har varit på Ullared, ytterligare en sak som jag brister i när det gäller allmänbildning. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...