Sidor

tisdag 30 augusti 2011

Dagens inköp

Gjorde ett tappert försök att bota min ömma hals och dunkande huvud med shopping....bestämde tid med syster yster och jag kan inte säga att det hjälpt, men jag har o andra sidan inte blivit sämre heller ;)
Blev ytterligare ett par baggy-jeans från Lindex men denna gången svarta.
Ett par stövlar
med matchande väska från NYPD på Sisters
Är väldigt nöjd o nu ska jag ta igen mig i soffan med en stor kopp te med honung. Sonen gick hem själv från skolan idag o var glad att slippa fritids. Han är också förkyld och ligger o lyssnar på ljudbok på sitt rum. En slappe-eftermiddag. Gött!

2 kommentarer:

Monica sa...

den väskan stog jag och höll i idag ;) skitsnygg

Sandra sa...

Ååå vad massa snyggt! Här blir det inga inköp det närmaste året, man är fattig när man är föräldraledig tyvärr, men man är rik på barn och kärlek!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...