Sidor

torsdag 18 augusti 2011

Chocolate chunk cupcakes med vaniljfrosting

När jag fyllde år fick jag massa roliga bak-"grejer" i födelsedagspresent av min underbara vän P. Idag beslöt jag och sonen oss för att använda dem
 Så genom att "bara" tillsätta 1 ägg och 130 ml vatten fick jag till dessa fluffiga skapelser!
 Med färdig frosting spritsat och sockerdekoren mkt noga utplacerad av sonen fick vi följande resultat
 Sonen valde att "strössla" vissa....
 Rätt söta om jag får säga det själv
Jag tyckte de blev på tok för söta, så det blev endast en liten tugga för min del. Måste säga att egengjord frosting blir godare, inte fullt så söt. Men sonen, maken och svärmor åt glatt och tyckte det var supersmarrigt.

1 kommentar:

Unknown sa...

Ursöta!! Blir väldans sugen på att prova detta, även om det åter som att de är för sliskiga för mig :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...