Sidor

torsdag 25 augusti 2011

Megatypiskt

Då var vi där igen, sonen har börjat skolan o ja e tillbaka på jobb....då kommer det som en brev på posten: invaderingen av alla bacillusker som kan tänkas. Fler på jobb är jätteförkylda, sonen snörvlar lite o jaaa...igår frös jag, var trött och hade superont i halsen. Perfekt! Jag som ska sjunga på bröllop på lördag. Grrrr!
Så jag gick o la mig strax efter 20 igår, precis efter det att jag druckit en balja med te och honung samt panodil och en tur kortison för halsen o lungorna (i förebyggande syfte).

Idag känns det bättre o efter 2 koppar honungsvatten kan jag tom prata utan att låta som en hes whiskey-karl.
Har tagit en rask promenad med primadonnan nu på morgonen, vågade inte pw eftersom jag inte vet om jag har en infektion i kroppen eller ej. Efter att ha repat i kyrkan ska jag till frissan, sen hämta sonen tidigt i skolan.

5 kommentarer:

Sandra sa...

Samma sak här två barn som vaknade upp förkylda idag efter att ha gått i skolan 1 vecka, får väl se vart det landar lagom till helgen...

Kati sa...

Hoppas verkligen du kryar på dig!

Kati

Maribella sa...

Attans, hoppas det inte blir värre!

Unknown sa...

Samma här! Att det alltid ska komma som ett brev på posten, som man dessutom hunnit glömma brukar komma =/

Helene sa...

Ha en mysig helg...
Hoppas du inte blir sjuk !!
Kram Helene.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...