Sidor

tisdag 2 augusti 2011

100 pass mellan 1/8 och 31/12

Fitnessbabe har en utmaning på FB där hon ska köra 100 träningspass med start igår och året ut. Det är 5 månader = 153 dagar
Jag har bestämt mig för att hänga på. Hon definierar inte vad ett träningspass är så jag antar det är upp till var och en. För min del har jag bestämt mig för att det gäller 100 pass på Friskis & Svettis där jag tränar alt om jag hänger med någon annan och provar något. Tänker även inkludera träningspass hemmaminst 30 minuter på min orbitreck, power hoop, gummiband eller varför inte med något av mina Wii-tränings spel?
Om jag ska inkludera en powerwalk måste den vara minst 45 minuter för att få räknas som ett pass.
Detta är MINA kriterier, som jag fattar det kan du sätta upp dina egna, (dock är ett pass minst 30 minuter) bara du GÖR DET!

Så ikväll blir det Indoor walking på F&S
E du me?

4 kommentarer:

Hanna sa...

Jag e med :)
Kram Kram

Sosso sa...

Lätt att jag e med....

v kämpar ihop på rivstart 2011, då e det en självklarthelt att jag e med här med =)

nu kör vi så det ryker...

becky84 sa...

Jag är med! Första träningspasset nyss! 45 min spinning medel!

Jessica sa...

Fasiken så kul. Jag hänger på. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...