Sidor

fredag 26 augusti 2011

Lite shopping

Oh, har inte hunnit med det jag skulle idag, dvs blogga! Morgonen gick åt till att träna, tvätta, dammsuga, hänga tvätt, tömma diskmaskinen, hjälpa en väninna med lite bestyr, lämna tillbaka några plagg på H&M och luncha på stan....INNAN jag skulle bege mig till jobb för att jobba kväll. Phew!
Igår shoppade jag i alla fall byxor. Gjorde något jag aldrig gjort tidigare....jag bad om hjälp! Det tog emot...massor. Men jag samlade mod till mig och det gick hur bra som helst. Expediterna var supertrevliga, snälla och mkt hjälpsamma.
Dessa köpte jag igår på Lindex
Och dessa på Next (där den fantastiska expediten la ner hur mkt tid och energi som helst på mig!)

Jag har länge velat ha ett par baggy-jeans men är man redan stor så köper man inte sådana byxor...så är det bara i min skalle. Och slim-fit...NEVER. Men efter att ha provat olika modeller och vågat lyssna på expeditens råd, slog jag till. Det känns superbra!
Några toppar blev det också, men jag har inte orkat ta bild på dem....kommer kanske.
Nu är rasten slut, sista ryck på jobb....upp med tuppen imorgon, efter jobb sjunga på bröllop och sen håller jag o pågarna kväll innan det är dags att avverka resten av jobbehelgen.
Må gott där ute i etern!

6 kommentarer:

Lena sa...

Jätteläckra! Själv har jag hellre baggy jeans än slim fit, oavsett vad jag är/var för storlek. Även nu. Hellre de byxorna som är en storlek för stora än de som är precis lagom eller lite för små. Trivs inte alls när det sitter åt.

Kram

Habibty sa...

Skitsnygga! Önskar dig en fin helg!
Kram!

Unknown sa...

Jag tror bestämt vi äger samma baggy jeans. De andra var också assnygga, du kommer se totalt fab ut i dem!!

Anonym sa...

Åh, de baggyjeansen är så supersköna och jättesnygga! Har ni Next? Trodde det bara fanns i England- brukar alltid handla massa där när jag är i London... Smala jeans är jättesnyggt, hellre ett par välsittande jeans än ett par som är förstora och de verkade ju jättebra på att hålla in magen (vilket jag skulle behöva) :-) Snyggt till allt!

Nina sa...

Byxorna från Lindex har jag oxå sneglat på, har bara inte haft tid att prova dem. Men dem e skitsnygga, snyggt med baggy :o) Ja, med tighta oxå för den delen.

Kram

Mammas-lilja sa...

Hej på dig
Är det bra med dig?
Jag var på lindex för två veckor sen och höll i de, vill också ha!!!!!!!
Kram kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...