Sidor

lördag 17 juli 2010

Tradera fynd

Har shoppat på tok för mkt på tradera senaste tiden. Men garderoben är tom på kläder som passar eftersom jag sorterat ut allt som är för stort. Vann denna klänningen från Lindex i strl M som jag bjöd på för att den var söt. Tänkte att jag kanske kan ha den till nästa sommar om inte den passar nu. Men vet ni vad?

Tadaaaaaa!
Helt ny med prislapp o allt kvar!De små fjärilarna gör mig verkligen glad o det behövs en dag som denna när jag mår som om jag söp skallen i bitar igår. Blir alltid så dagen efter ett migränanfall. Medicinen är tung och sitter i ett helt dygn....suck. Jaja, migränen är i alla fall borta och det är jag verkligen tacksam för!

9 kommentarer:

Lena sa...

Vad fin den var! Skulle också behöva handla lite, men det känns så onödigt. Har ingen aning om vad jag har för storlek nu, det varierar så. Får koncentrera mig på att sälja istället. Skall bara ta tag i det... Kram

Malin sa...

Vilken fin klänning och den sitter ju alldeles utmärkt på dig!! Kram

Chrissan sa...

Jättefin klänning!

Tonårsmorsa / Fatou sa...

Vad fin du blev! Klänningen sitter ju som handsydd på dig! Kram och hoppas du njuter rejält av sommaren!

nettan sa...

ur söt.. tänk om manhade haft orka att lägga in på tradera...har ju massor som är förstort. kram..

Annika sa...

ååh så söt!! och så smal du e!!!!! känns som jag inte träffat dig på evigheter nu :)
Ja jag har en bra relation till morfar, men inte i närheten av den jag hade till mormor..men jag försöker mitt bästa att göra den lika bra :) Jag ska be min mormor hälsa till din farmor där uppe :)

Ninja Ister sa...

Vilken söt klänning! Jag önskar jag också kunde bära upp söta klänningar, men jag ser bara ut som en ... kort korv i sådana.

Smala Jessica? sa...

Den är verkligen jättefin och du passar hur bra som helst i den :) Verkligen somrig!

KRAM

ullis sa...

Den var ju jättesnygg! jag älskar tradera och handlar också mycket där.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...