Sidor

torsdag 22 juli 2010

5 saker som gör mig glad idag


  1. Att jag är gift med världens underbaraste man
  2. Att jag har universums goaste son som säger jag är "galaxens bästa mamma"....de ni!
  3. Att jag har fantastiska vänner och kompisar som förgyller sommarens härliga dagar
  4. Att jag min närmsta familj är glad och på tillväxt :)
  5. Att jag helgen jag har framför mig är fylld av grillning HOS goda vänner eller grillning MED nya vänner och på söndag ha ett lite försenat födelsedagskalas.
Life is gooood!


Vad gör DIG glad idag?

2 kommentarer:

Smala Jessica? sa...

Låter ju underbart :D KRAM

Helene sa...

Jag blir GLAD när jag läser din lista...
Va härligt !!
Hoppas du får en kanon-helg och en bra dag idag : )
KRAM Helene.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...