Sidor

torsdag 1 juli 2010

Mer shopping

Igår innan jag skulle åka o jobba så åkte maken och jag till Mobilia här i Malmö och shoppade lite. Maken köpte 2 par skor och jag själv ett par samt en tunika på Indiskan....håll i er...en blommig sådan! Jo, ni läste rätt....JAG av alla personer äger nu ett blommigt plagg! Vi har en spelning med The Lilies på lördag och då ska klädseln vara blommig...så nu jävlar slog jag till.


Kommer ha vita byxor till och vitt linne under. Vad tycks? Skorna kommer från ecco.
Snart ska jag få komma hem och krya ner i min sköna säng och sussa sött efter detta nattpasset. Bara 1 natt kvar den här veckan o sen lite ledighet. 5 nätter kvarstår nästa vecka innan jag går på mitt ordinarie schema. Går ju inte på semester förrän v 31....suck!
Ha en bra dag allesamman och för er nattugglor, sov gott!

8 kommentarer:

S sa...

Jättefin tunika, färgerna passar dig pefekt!
och vad snygg du är!

nettan sa...

jätte snygg... den klär dig men har du köpt den ;-) hihi... kram på dig och nu väntar jag på posten ...

Annika sa...

jättefin tunika och du passar hur bra som hellst i klara färger!!! kram

Petra Maria sa...

Wow vilken snygg tunika!
Skogstokiga kramar
från mig

Chris_P sa...

Det är en superfin tunika och den sitter ursnyggt på dig!
Turkost är såå snyggt :-)

Evas Pyssel sa...

Du kommer att vara jättesnyggast !!! // Eva

Anonym sa...

Nejmen guu så snygga dom var och dom passade dig jättebra :)
Peppkram

Smala Jessica? sa...

Nejmen gu så snygga dom var och dom passade dig jättebra!
Peppkram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...