Sidor

fredag 2 juli 2010

Nu väntar en härlig lååång o ledig helg

Går av mitt nattpass om en liten stund. Skönt.
Hela helgen ska det visst bli kanonväder. Härligt! Ikväll ska vi iväg till goa vänner på middag. Sonen kommer hem från mormor o morfar, som vi har längtat! Han har bara varit hemifrån i 4 dagar, men det känns som månader. Det blir genast så tomt där hemma när han inte är där.

På lördag har vi en heldag med The Lilies, först några kreativa timmar själva och sen en spelning på Söderbloms Lounge & Grill eftersom de har gatufest. Kom dit vettja! Vi uppträder kl 17 och 19. De har kanonerbjudande med Söderbloms härliga grillspett för endast 99 kr, starköl på flaska (0,5L) endast 35 kr liksom ett glas vin 35kr. Som hittat!

På söndag ska vi hem till våra underbara vänner P o C för att fira 4th of July. Förra året såg det ut så HÄR.
På måndag går jag på natten igen, natt 1 av 5 den veckan.....men innan dess är det massor som ska avnjutas.

Vilka planer har Ni för helgen? Oavsett vad ni gör hoppas jag ni kommer njuta lika mkt som jag! Hoppas vi ses på Söderbloms!

Ciao!

4 kommentarer:

Lena sa...

Låter som en härlig helg! Passa på och njut!! Kram

Smala Jessica? sa...

Låter som en underbar helg det där :) Min helg kommer nog mest bestå av vila och sol men så börjar även semestern så lite planering av den blir det nog också. Lycka till med spelningen! Peppkram

Lena sa...

Ha en härlig helg och njut av sommaren!!

kram Lena

ullis sa...

Hade jag bott i närheten hade jag kommit direkt! Hoppas ni får en kanonhelg! Själv ska jag förhoppningsvis åka ut med båten i morgon och sen stundar firmafest. ska bli kanon!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...