Sidor

torsdag 8 juli 2010

10 årig bröllopsdag

10 år som gifta. 10 år som fru Karlsson. Trots alla motgångar vi haft älskling är det de 10 bästa åren i mitt liv. Utan dig hade jag aldrig fått vårt mirakel, utan dig hade jag aldrig klarat mig genom min sjukdom. Utan dig hade livet varit tomt. Kocham Cię!




"Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge

För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr
Jag vill alltid ha dig nära
När som åren läggs till år
Och vad livet vill oss lära
Är att framtiden är vår"


9 kommentarer:

Smala Jessica? sa...

Så fina ni var :) Grattis

Evas Pyssel sa...

Grattis kära du !! Det är underbart med bröllopsdagar. En underbar återkoppling till den stora dagen. Ha en jättefin dag !! Kram Eva

My Open Source Software Development Blog sa...

Tack för 10 år! Står du ut 10 år till?

My Open Source Software Development Blog sa...

Det kallas för Tennbröllop. Det är många år kvar till diamantbröllop...

Lena sa...

Å vad fina ni var! Och vilken fin text. Kan inte lyssna på den nu eftersom jag sitter på jobbet och smygsurfar. Massa grattis till er båda!! Kramar

Unknown sa...

Japp, Johan är väldigt bra...hipp hipp hurra! LOL Önskar er båda en riktigt trevlig dag och mycket lycka i framtiden :)

Pippi sa...

Grattis till era 10 år. Så vackra ni var och är ;)

Chris_P sa...

Grattis till era 10 år! Hälsa till Johan! Hoppas ni får en mysig dag!

Annika sa...

åååååh grattis till er!!!! kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...