Sidor

onsdag 14 juli 2010

Nu ska vi buzza glass!


Fick mitt buzzadorpaket från Hemglass igår. Inte lite glass kan jag meddela. Fick stuva om i frysen för att få plats.

2 pkt av Mormors godaste Blåbär
2 pkt Maxi Mega Hit
2 pkt Rullo isglassar
1 pkt Dubbelnogat
1 Glasstårta Othello
1 pkt Kameleont

Så nu jäklar ska här buzzas glassar! Tur sonen o maken o goda vänner gärna hjälper till. Första buzzningen sker ikväll då familjen H kommer på besök.

Vill du också bli en buzzador och få chansen att prova nya produkter precis som jag? Klicka HÄR och registrera dig. Mitt användarnamn hos Buzzador är Soulsister. Lycka till!

9 kommentarer:

nettan sa...

de har inte jag fått.... som tur är... hihi.. kram på dig

Helene sa...

Hej.
Va mycket glass...
Hur funkar det ?
Vad kostar ett sånt stort paket med så mycket glass ??
Ha en bra dag 11
Kram Helene.

Malin sa...

Oj, det var inte lite glass! Tur att ni har lite hjälp med att äta upp den.

Tänkte bara berätta att jag har bytt bloggadress ännu en gång, till halsanframforallt.wordpress.com

Kram

Petra Maria sa...

Wow så mycket glass. Men det är nog inte svårt att få ner i den här sommarvärmen.
Ha det så jättebäst
Skogstokiga kramar
från mig

Smala Jessica? sa...

Oj så mycket glass, sådär mycket skulle jag inte kunna ha hemma för då slutar jag inte äta, min stora viktfälla är glassen, så den håller vi oss borta ifrån ;)

Peppkram

Anonym sa...

Ååååh, den kampanjen hade jag gärna fått!!!!! Mycket glass det där...

Lena sa...

Den fick inte jag heller, och jag säger som Nettan: tur det. Hade ju inte funkat med op och laktos ändå... Smaka lite för mig med :) KRam

Nett sa...

Ojdå.. inte lite glass, det hade passat oss bra här hemma, sådant erbjudande fick inte jag.

ullis sa...

Oj vilket roligt buzzadorpaket! Jag är med sen flera år men får inte så många paket alls....snyft!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...