Sidor

tisdag 6 juli 2010

Ett lustigt sammanträffande

I söndags när vi var på 4th of July fest möttes jag av en vacker syn, värdinnan och jag var exakt lika dant klädda! Vad är oddsen?

Men visst är vi snygga ;)
Till mitt egos glädje har vi samma strl, gissa om jag blev överraskad!

Igår var en lång dag, fylld av väntan och oro. Efter en massa undersökningar och provtagningar så fick mamma komma hem och snällt vänta på besked. Det tar ju ett tag innan de får alla provsvar. Men nu kan jag vara lite lugnare eftersom hon är undersökt.
Är seg i skallen idag, ska försöka lägga mig och sova några timmar efter lunch så jag orkar jobba inatt. Hoppas solen snart tittar fram lite....behöver bättra på brännan.

9 kommentarer:

Smala Jessica? sa...

Så fin klänning! Så somrig, får man fråga vart den är ifrån? Peppkram

Anonym sa...

Verkligen söt klänning du har hittat!!
Den sitter som gjuten på dig!! Perfekt :)
Tittade på dina före och efterbilder och det en enorm skillnad och du är riktigt vacker.

Mvh Lotta

Chrissan sa...

Ni är så fina så! :)

Lena sa...

Vad fina ni är! NU kanske du fattar hur smal du har blivit, när ni hade samma storlek? :)

TACK FÖR KORTET det kom idag! Sååå fint. Får plats på kylskåpet tillsammans med de andra 2 jag fått av dig tidigare :)

KRAM

Nett sa...

Så underbart söta klänningar och visst är ni snygga :) Ja nu finns det länk så du skall kunna hitta tv-intervjun!

Unknown sa...

Hahhaha.. underbart ju! Ni var superfina =)

Håller tummarna för mamsen din! KRAMAR

Annika sa...

thihi ja snygga var ni..tvillingarna *ler*

ullis sa...

Ni är toppensnygga! Gillar verkligen färgen på klänningen och måste hitta nåt liknande när lönen kommer...

Petra Maria sa...

Riktigt härliga sommartjejer. Pigga och glada :O)
Ha det så gott tjejen
Massor av Skogstokiga sommarkramar
från mig

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...