Sidor

onsdag 12 augusti 2009

Nya tag

Har idag förlängt mitt medlemsskap i GI-viktkoll. Började där i slutet av mars via Annas bloggers united. Ett kanonerbjudande. Har sen själv tipsat andra om detta o kunnat förlänga mitt medlemsskap genom detta.
Imorgon rivstartar jag! Är peppad till tusen. Ställde mig på vågen i morse och det var inte alls så farligt. +1,5 kg under hela semestern! Har försökt äta klokt men ändå unnat mig. Polenresan var värst med endast kolhydratrik mat och alldeles för mkt alkohol.....med det visste jag när vi åkte.
Det som räddat mig tror jag är att vi rört på oss hela tiden. Ölandsresan var ju en enda lång vandring, haha......från borg till borg från fyr till fyr :) och i Polen dansade jag bort kolhydraterna ;) (knappst möjligt....då hade jag fått dansa än!)

Har nu mätt mig överallt, skrivit ut menyer och ska under dagen handla så vi kan sätta igång. Här ska det avgiftas!

5 kommentarer:

L8 sa...

Kolla din mail :)
Kram
L8

Anna sa...

Bra beslut! Jag hänger på

Marie sa...

Bra jobbat! +1,5kg på hela sommaren är fan inget! Här snackar vi +7kg så jag hänger definitivt på rivstarten!

Malin sa...

Vad roligt med nya tag! :) 1,5 kilo var ju inte alls farligt. Det är borta på nolltid.

Kram

Anonym sa...

Heja heja... låt kg rasa...

Kram Pys

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...