Sidor

måndag 31 augusti 2009

Najs med lite guld o bling bling



10 kommentarer:

Eva sa...

Va fint! Är det dina egna naglar eller har hon byggt dem?

Sandra sa...

Gud vad härligt att ha en syster som kan fixa naglarna!!! Önskar jag att jag också hade, du blev jätte fin!!

Soulsister sa...

Eva: det är min längd och form, hon har lagt skyddande gel på och som dekoration :) Hon e grym!
Sandra: ja, det är en lyx! Tack!
KRAM

Soulsister sa...

Eva: det är min längd och form, hon har lagt skyddande gel på och som dekoration :) Hon e grym!
Sandra: ja, det är en lyx! Tack!
KRAM

Cathrin sa...

Hej! Vad fina de blev. Avundsjuk.....jag??? Not, eller jo. Kul att det är din tur att vara Skogstokig gäst-dt. Vet precis hur du känner, det är helt GALET. Kram Cathrin

S sa...

Snyggt!
Blir lite avis, mina naglar är skitfula...

Anonym sa...

Jag har inga naglar kvar... *gråter*

Jag vill också ha vackra naglar...
men jag har ju inga...

Kram Pys

Petra Maria sa...

Supersnyggt!

Ingela sa...

Tjusigt! :)

jocke sa...

fina naglar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...