Sidor

lördag 8 augusti 2009

Bröllopsdags

Idag smäller det, det ska sägas ja i kyrkan. Inte lika snabbt som hemma i Sverige utan processen dras ut under en låååååååång högmässa. Gääääsp!
Sen blir det partaj! Är det nått Polacker kan är det festa. O vodkan lär flöda....jaja, jag la ner en ask panodil i packningen så det får väl gå ;)
Skoskav räknar jag me och skallebank lika så. Ny fest imorgon, precis som det ska vara. Här festas det i dagarna 3. Tjohooooo!

Hoppas ni har det bra hemma i gamla Svedala, för det har jag trots att maffiamormor håller på att krypa under mitt skinn. För här nere har man ingen egen vilja, här är det familjen som bestämmer o så e de bra med det liksom.

Dags att göra sig klar, det är kö till toan. Vi bor 7 vuxna o 2 barn i en liten 3:a med endast en toa. Härligt! Man vet att man lever vill jag lova

Toodelooo!

4 kommentarer:

Lena sa...

Ser med spänning fram emot att få se bilder från detta maffiabröllop :) Tur att du inte har mormor närmare så att du måste stå ut med henne oftare... Hoppas ni får en jättekul dag och att skallebanket och skoskavet inte blir för jäkliga! Kram

Anonym sa...

Toodiloo på dig själv, have fun!

Tommy sa...

Hej på er!
Känner igen tillvaron,haha!Hoppas att du,Kasia, inte gäspade för mycket i kyrkan.
Extra hälsning till maffiamormor (skrattar varje gång åt Babcias alias).
Rejäla kramar från Ewa & Tommy.

Mamma russin sa...

hej gumman..

hoppas du har roligt på bröllopet.. och hoppas du inte glömde panodilen, hihi...

kramkram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...