Sidor

onsdag 12 augusti 2009

O så tar vi o visar litta fler bilder....

Måste bara få visa upp vår härliga maffia mormor.

Jag är helt övertygad om att vi fått vår envishet och styrka från henne. En kvinna som överlevt ett världskrig och gör allt för att hålla ihop släkten trots div intriger.... R.E.S.P.E.K.T!

Ja o mamma

Ja o svågern som vad jag förstår gillade sitt första möte med Polen och vår kultur

Här hade ja så ont i fötterna av allt dansande i högklackat att jag var tvungen att ta stöd av pelaren för att orka titta på lekarna som brudparet tvingades genomlida.

Här var det dags att gå hem för min del.....


Men det gjorde jag inte....utan fortsatte ett tag till......

O dagen efter mådde ja o svågern inte lika bra...men va me ändå ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror inte att det för du hade ont i fötterna, som du behövde stötta pelaren. Utan det va något annat. Haha /kram Melander

Anonym sa...

Tack för alla underbara foto och vackra,trevliga,hjärtliga kommentar, älskar Dig, stolt mamma

Lena sa...

Nu har jag hunnit kolla på alla underbara bilder! Hjälp vad mycket mat!! Förstår att det krävdes en hel del dans för att få plats med all mat :) Vad fina ni var allihopa, det var jättekul att se hur ett polskt bröllop går till. Jag hade ju redan sett några av bilderna på Facebook, men det var kul att se dem igen.
Gick hem från jobbet nu vid lunch, inte för att jag mår dåligt för att det är dag 1 på pulver, utan för att jag har så j-a ont i örat. Jättekul, not. Vaknade i morse med ont i halsen och ont i huvudet, och nu har alltså örat tillkommit. Tur att jag är ledig i morron :) Hoppas vi kan ses på msn i helgen, har saknat dig. Kramar

Anonym sa...

Du och din mamma är lika varandra...

Och du och din syster också...

Kram Pysis

Bella sa...

Så fina bilder på familjen! Det viktigaste vi har, den måste man ta vara på.. Och att barnen växer; herregud, när blev mina barn tonåringar?? Dom ska börja 7an!!!!
HJÄÄÄLP!! :-)

Mrs M sa...

Nu har jag frossat i dina bilder!

Underbara var de, och ni ser ut att ha haft otroligt trevligt och roligt!

Bästa bilden var nog ändå den på din lille påg som inte diggade ljudvolymen =P Långfingret rätt upp också.. hihi..

För övrigt blev jag jättehungrig och sugen av alla matbilder. Och då var jag ändå proppmätt när jag satte mig ner för att titta på dem.. haha..

Vacker som tusan var du!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...