Sidor

söndag 30 augusti 2009

Hemma om och vänder


Det är söndag och jag är bara hemma om och vänder för att nu återvända till jobb. Så känns det verkligen när man jobbar kväll och sedan går på morgonpasset dagen efter.
Men men....snart är min helg gjord och det känns bra.
Renoveringsprojekten fortsätter här hemma. Maken och min pappa var jätteduktiga igår och satte nytt innertak i ett av våra rum. Det händer minsann lite :)
Dags att rasta lillan innan jag far.
Ha en bra dag, skriver mer sen.

3 kommentarer:

Tonårsmorsa sa...

Oj, vad fint du har fått det här! Jag ville bara meddela att du är Dagen Bloggtips i min blogg idag:

http://tonarsmorsa.se/2009/08/30/dagens-bloggtips-7/

http://tonarsmorsa.se/2009/08/23/dagens-bloggtips-min-nya-bloggserie/

Kram! ♥

Malin sa...

Ja, vid sådana pass känns det verkligen som man är bara är hemma och vänder. Hoppas du i alla fall får en fin dag på jobbet!

Vad roligt att det händer ska hemma med :) Kram

Anonym sa...

Jag vill också ha hur.. jag vill ha en trädgård..

Eller rättare sagt.. jag vill ha ett litet torp.. där jag kan plantera mina blommor och där jag kan finna lugn och ro...

Kram Pys

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...