Sidor

tisdag 18 augusti 2009

Tillbaka till.....

vardagen.....
Idag börjar jag jobba igen efter 4 veckors härlig men för kort semester. Hade lätt kunnat vara hemma några veckor till, LÄTT!
Sonen var glad som en spelman i morse och längtade att få komma till skolan. Gårdagen hade varit kul, de hade haft 2 roliga raster. Det var det viktigaste :)

Jag tillbringade fm hos syster yster som fixade till mina naglar och jag hennes. Jäkla pilleri det där med uv-gel o primer o alla moment man ska komma ihåg. Men kul.....

Får väl se till att göra mig representabel....o det tar tid....

10 kommentarer:

annsan_s sa...

Jajjemen! Mina polska vänner är här hos mig, just nu är dom ute
och plockar mera blåbär. Blåbär är gott ;)

annsan_s sa...

Vet det, därför la jag in låten. *Älskar oxå den låten* ;)

Företagerskan sa...

Här börjar skolorna imorgon, sedan kanske det blir lite ordning igen ;)

Lena sa...

Vad kul att han gillade skolan! Rasterna var ju alltid kuligast... Kram

Anonym sa...

Gör som jag, gnag av naglarna så behöver man inte bry sig!
Och tänk, dottern börjar nian imorgon.Vart tog tiden vägen?

Kramas

S sa...

Och jag tuggar upp mina naglar.... Not so nice!

My Open Source Software Development Blog sa...

Håller med, det är jobbigt att komma tillbaks till jobbet efter en underbar semester ;-)

Kram

Kamilla sa...

hua, ja det är alltid trist att börja jobba igen :(
Men tur att lilleman haft det bra i skolan :D
Kram kram

Ingela sa...

Här börjar inte skolan förrän på torsdag, så det är en dag till. Sessan längtar..

Roligt att din son också gillar skolan! :)

Anonym sa...

Jag vill ha semester.. cytosemester...

Men snart åker jag till Flamencons förlovade land.. tjoho.. och där sa jag dansa schottis.. det har jag bestämt...

Kram Pys

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...