Sidor

tisdag 1 september 2009

Melonbus

Mitt första DT-kort





För fler bilder klicka HÄR

9 kommentarer:

Lena sa...

Skitläckert!! Blir vansinningt sugen på vattenmelon bara jag kollar på kortet!! KRAMAR

Kamilla sa...

OOoh helt UNDERBAAART!!!
Jag måste rusa vidare då och se mer bilder *ler*
kram kram

Maria Ammar sa...

Jätteläckert kort och mums vattenmelon!! ;0P

Kram Maria

L8 sa...

Jag såg det redan imorse hos Petra!! Jag säger bara - SOMMAR!!!
Mums, mums - Vilken härlig skogtokig början för dig!
Kramis

Honungspojkens mamma sa...

Hej!

Nu har jag börjat läsa lite från början av din blogg och blev väldigt berörd. Livet slår hårt ibland, det har jag också fått känna på... Men vad underbart att allt ändå gick bra, trots allt, när din lille Byggare Bob kom till världen!

Kram

Ann Ericsson sa...

Underbart kort Katarina

Mysan sa...

Underbart kort. Snygg färgkombination och verkligen snyggt med upphöjningen av melonskivorna!

Louise Engström sa...

Superfint kort Katarina! Kul att du är ny DT, man får så mycket ny inspiration av allas olika stilar, tekniker och preferenser. Jättekul! Ser fram mot fler kort.

My Open Source Software Development Blog sa...

Grattis till att du blivit gäst DT!

kram
Johan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...