Sidor

tisdag 1 september 2009

Nu har den kommit!


Annas nya bok, kokbok! Jäklar va mkt gott

5 kommentarer:

Milla sa...

Vad kul att ni gillade den ;) Docj vet jag ju som sagt inte om den är så Gi vänlig,men jag tror att den är rätt ok ändå ;)
Kram

annsan_s sa...

Jajjemen, så bra! Verkar vara en bra kokbok.! Kram

Sandra sa...

Jag vill också ha!!!!

Anonym sa...

Åh, jag vill också ha en men fick för mig att jag skulle köpa en på Bok & Biblioteksmässan om ett par helger och få min signerad av Anna... Fast tänk om de är slut... Verkar finnas massa smaksens i den!
Korten är verkligen superfina som du gör, önskar jag hade ro att pyssla mer.

Kram

Lena sa...

Får ta och kolla in boken, visst inte om att det skulle komma en. Ha en skön dag! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...