Sidor

torsdag 24 september 2009

Julstämning


Klicka på bilden för att skänka en slant


Godmorgon alla Souldiggers. Gääääsp va segt det var att gå upp idag, suck. Ändå la jag mig tidigt igår. Jaja....
Är ledig idag men är uppe tidigt för att gå på utvecklingssamtal i sonens skola. Första gången med nya läraren. Ni som följer min blogg vet ju hur upprörd eller ledsen jag varit ibland efter dessa samtal eftersom vissa uttrycker sig i mindre roliga ordalag.
Igår var det föräldramöte och det gick bra. Som vanligt ska vissa föräldrar tjata om vissa saker men men....

Dagens DT-alster är faktiskt julkort










Fler detaljbilder hittar du HÄR

Snart är september månad slut och då avslutas mitt gästäventyr hos Skogstokiga Petra. Sååå kul detta är och har varit! Samma dag som mitt DT paket kom kände jag hur inspirationen började krypa fram ur varje vrå. Sen underlättar det ju onekligen är stämplarna är vansinnigt söta, helt klart :) Jag är i varje fall jätteglad och tacksam för denna möjligheten. Tack Petra!

Glöm inte min insamling till rosa bandet!

3 kommentarer:

Mamma Russin sa...

god morgon ..

hatten av för dina fina kort... fullkommligt älskade det saffrans gula kortet..:)

ha en fin dag nu gumman, kramkram

Toby sa...

Galet va du spottar ur dig kort, hur hinner du?! O julkort redan....men det är klart, man ska väl börja i tid...
Underbara är de i alla fall!

Ann Ericsson sa...

Fantastiska!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...