Sidor

torsdag 10 september 2009

Ett ord om Tonårsmorsan.....en utmaning


Har blivit utmanad av Tonårsmorsan att beskriva hennes blogg med ett ord....ETT ord liksom.....mmmm. Jag väljer mångsidig. Fatou skriver om precis ALLT vilket jag uppskattar, och hon gör det på ett bra och tydligt sätt, utan konstigheter och oftast med glimten i ögat.


Nu är det min tur att skicka utmaningen vidare och då väljer jag:
Lena
Pysan
Skogstokiga Petra
ScrapparLena
Kamilla
Brunettbella

Samt till alla er som dagligen tittar in, med eller utan blogg....skriv gärna vilket ord just DU tycker beskriver min blogg :) Jag blir alltid glad för era kommentarer!

13 kommentarer:

Niusia sa...

Härlig

Tonårsmorsa / Fatou sa...

Vad kul att du antog utmaningen! Jag gillar ordet också! Det känns "jag"! Kram! ♥

Lena sa...

Jag har antagit utmaningen i min blogg.

Kram

Toby sa...

Kreativ

S sa...

Livsglad

Ann Ericsson sa...

Livsbejakande

Petra Maria sa...

Utmaningen är antagen.
Ha en fortsatt trevlig fredag.
Skogstokiga kramar
Petra

Anonym sa...

Hjärtlig,härlig,glad,familjär,frisk skojig och först och främst visar en underbar mor,hustru, syster och dotter, hatten av och puss och stor kram mamma och pappa :) :):)

Anonym sa...

Positiv

/Mulliga Myran

Louise Engström sa...

Ärlig

Ludmilla sa...

Ombytlig är det första ordet jag tänker på när jag ser att du har möblerat om här inne igen! ; )
Ett annat ord skulle kunna vara flexibel eller kreativ.

Bella sa...

UNDERHÅLLANDE!!! :-)

Kamilla sa...

Hallåj vännen :D
Såklart jag antar din utmaning, det finns bara ett ord för din blogg och det är FANTASTISK!!!!
kram kram å nu måste jag läsa ikapp, jisses vad du har bloggat !!! :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...