Sidor

torsdag 10 september 2009

Award, höstkort och mammografii

Härrom dagen fick jag och mina DT-kollegor en award av Petra, blir lika glad varje gång! TACK!


Idag kan du se följande DT-alster inne hos Petra


HÄR hittar du fler bilder av kortet

Idag är det dags för mammografi igen för min del. Jag kontrolleras ju med något tätare intervall än övriga befolkningen pga mina återfall i den jävla sjukdomen.


Ha en bra dag där ute i etern o ni vet va ja säger, glöm inte kolla era bröst! Det kan rädda liv!

8 kommentarer:

Malin sa...

Vilken fin award :) Håller tummarna för att det går bra idag. Kram

Toby sa...

Skitfint kort! verkligen "höstigt". O grattis till awarden :) Den är du väl värd.
Lycka till på undersökningen idag
kram

Cathrin sa...

Åh, vilket härligt kort. Ska tänka på dej i dag och hoppas att allt går bra.Kram Cathrin

L8 sa...

Hoppas allt går bra idag!! Gillar ditt härligt "höstiga" kort :)
När det gäller stenen så har jag haft den i säkert 10-12 år (ekorre som jag är...) och jag har för mig att jag köpte den i en blomsteraffär. Såg något liknande häromåret i en "pryttel-affär" med allt mellan himmel och jord - kan dock inte komma på var.

BantarUlle sa...

Verkligen snyggt kort. Önskar jag hade lite konstnär i mig och kunde fixa sådant. Men nu är det inte så det är.
Lycka till idag. Har ännu inte gjort sådan undersökning själv.

Babsie sa...

Härligt höstkort! Perfekt till årstiden!

Tonårsmorsa / Fatou sa...

Fin award!

Här kommer jag med en utmaning till dig:

http://tonarsmorsa.se/2009/09/10/utmaningen/

Anonym sa...

Det finns inga knölar.. det finns inga knölar.. det finns inga knölar...

Hoppas att det gick bra och att du inte behöver vänta så många veckor på beskedet om hur tuttarna ser ut på insidan...

Kram Pys

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...