Sidor

onsdag 15 juli 2009

Uppe med tuppen som hönsmamma

Sonen ska på utflykt till Folkets Park idag. Det vankas vattenlek och annat kul. Igår em fick jag reda på att barnen ska ha med sig matsäck, lugnt tänkte jag.....o glömde det sen! Kom på det 21,45.....Maxi stänger 22,00. Kul! Sonen önskade sig plättar. Inga problem. Det är lugnt tänkte jag. Ägg o mjölk har vi alltid hemma.
Tittar i kylen....1 ägg......mjölk...knappt så det räcker till morgonkaffet. SUCK!
Jaja....klockan ställs nu på t.i.d.i.g.t. så underteckand hinner till Coop Extra som öppnar 07,00. Det måste hinnas handlas innan maken åker till jobb. Där rök den sovmorgonen.....jaja, jag får sova när jag blir pensionär....men då har jag väl drabbats av en sömnstörning och kommer inte kunna sova...


Återkommer när plättarna e klara....

Over and out

2 kommentarer:

Bia igen... sa...

Det man inte har i huvudet får man ha i benen, sägs det. Men för dig får vi göra om ordstävet till "det man inte har i huvudet väcker en tidigt nästa morgon"...

Hoppas plättarna blir till belåtenhet!
Ha en fin onsdag!

Anonym sa...

Så är det väl alltid.. man får reda på allt i sista stund...

Men du kan inte skylla på cytohjärna.. det kan jag.. :-)

Kram Pys

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...