Sidor

måndag 6 juli 2009

En solig måndag

De har spått regn här hela veckan....o ändå vaknar jag upp till strålande solsken, klarblå himmel och värme. Hmmm.....ja jag klagar INTE. Jag älskar sånt här väder! Kommer dock bli lite svårt att sova...ska ju jobba 2 nätter nu mellan mån-ons. Som tur var köpte jag en golv fläkt härom dagen.

Sonen är hemma med mig på förmiddagen men ska till fritids några timmar sen så jag kan få sova inför natten. Första natten är alltid värst, när man ska vända.

Va händer hos er idag? Är vädret lika soligt och fint?

Ha de superbäst

15 kommentarer:

annsan_s sa...

Åh, vad härligt att ni har sol! Här regnar det men det behövs oxå. Ska snart hoppa in i duschen för jag ska åka in till stan och shoppa. Åker till Turkiet på onsdag 2 härliga veckor.

Må så gott.

Kram

Bella sa...

Jajamen, solen strålar i Malmös västra delar, och jag ser sååå fram emot en ny jobbdag :-)
kram!

Therése sa...

Haha :) Kul att festa ju :) Du får ha det så bra på jobbet :)

Anonym sa...

Vaknade under natten av världen skyfall.. trodde att det skulle bli översvämning.. så idag är det mulet.. och en och annan regnskur.. men då blir bönderna glada.. så alltid finns det något gott i det onda...

Kram Pysan som ska gå och ta stick i fingret...

nina sa...

vi har mulet,och blåst,riktigt kallt

Nikki sa...

Hej du rara.. Trillade in på din blogg och fastnade lite.. :) Skulle vilja be dig om en tjänst.. Gå in på www.tv4.se/robinson och lägg en röst på Jonny och sen lägg en kommentar i min blogg så kanske det blir du som vinner något smaskigt.. ;)

Ha en underbar dag..

Maria Ammar sa...

Tack för alla gulliga kommentarer jag fått! *jätte glad*

Jobba natt är ju förvisso ganska ok på sommaren. Men som du säger, det blir varmt att sova. ;0) Jobbade natt som uska innan jag fick barn.

Kram Maria

Therése sa...

Ja, verkligen :D Känns som att köra en buss jämför med min andra gamla bil :P

Lena sa...

Här har det varit mulet och blåsigt i stort sett hela dagen, men solen tittar fram ibland. I morse regnade det ca 5 minuter. Lider otroligt av huvudvärk när det är sånt här väder. Vill ha regn och åska snart! Sitter i alla fall ute på altanen nu och löser korsord :) Kramar

Chrissan sa...

Här är det igen sol. och ingen värme längre heller....:(

Anonym sa...

sv; jag blev såhär när jag slutade med p-piller..kan vara det

S sa...

Nä, du... Här regnar det och är knappt plusgrader...
Iaf känns det så efter värmen som var häromdan...

Hoppas det går bra att jobba! (och att sova)

Anonym sa...

Är du trött på alla dessa gratissidor där man bara få presenkort? Nu kan du istället få pengar!
På bara några dagar har jag nu fått ihop ett par hundra, och man kan ta ut pengarna när man vill!

Så registrera dig nu på : http://www.woopa.se/?ref=snoppis

anki/barbakvinna sa...

Vi fick regn, grått och gråa hår.. *asg*.

Madonnan sa...

Så tufft att jobba sent. Hoppas du får sova gott!

Och solen är så härlig, bara att tacka och njuta.

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...