Sidor

onsdag 22 juli 2009

Sko-uppdraget fortsätter

Alltså jag blir så trött....på mig själv....
Härrom dagen köpte jag dessa skorna

efter att ha varit runt i halva Skåne för att få tag på rätt strl. Detta gjorde jag eftersom mina ursprungliga skor

inte kommer i tid pga leverantörsproblem.

Men de översta skorna hade jag behövt i en större strl insåg jag efter en stund...annars kommer jag halta runt på bröllopet...
Så med presentkoret jag fick av svärmor o svärfar köpte jag igår dessa



Gick in dem under kvällen och de är underbara att gå i! Inget skoskav (än) bara lite öm i vaderna idag. Men sånt går över. Alltså kommer första paret att lämnas tillbaka, såvida de inte har strl 40 inne så jag kan byta. Trist....men helst av allt ville jag ha skorna med nitarna....men så blir det ju inte.

Jaja....sånt e livet

2 kommentarer:

Lena sa...

Här ser du en som inte äger ett enda par skor med klackar!! Bara ecco-skor för mig. Har aldrig förstått denna galenskap med skor (och handväskor)... Vi ses i morrn! Kram

PS. 180.300 det slår du inte va?

Ludmilla sa...

Jättesnygga!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...