Sidor

onsdag 8 juli 2009

Bröllopsdag med Johan x 2

Jag och maken (Johan) ska på bio o se Johan Falk. Efteråt blir det middag. Barnvakt är fixad o klar. Nu ska vi bara komma på var vi vill äta. Något förslag?



Tack för alla gratulationer :)
Lena önskade få se våra bröllopsfoto....de är inte så stora men here goes:





Blå kallor o rosor i min brudbukett (som syrran för övrigt nästan slog ner folk för att fånga). Klänningen är skräddarsydd. Har fortfarande kvar den o provade den för ett tag sen, den är FÖR STOR!!! Haha :)

Nu ska jag få i mig lite java o sen hämta sonen. Gäääääsp....är ledig 3 dagar o sen har jag ett monsterpass innan jag går på semester nästa söndag.

10 kommentarer:

Lena sa...

Åååå vad fina ni var!! Kul att se! Ha så kul ikväll, kan inte komma med något restaurangförslag för jag vet inte vad som finns i Malmö. KRamar

Sara sa...

Halloj!
Då var det dags för en "Månadens blogg"-tävling igen, skoj va? Eftersom du varit med i tävlingen förut tänkte jag att du kanske ville vara med igen.

Reglerna är som tidigare. Anmäl dig i detta http://ssarapettersson.blogspot.com/2009/07/manadens-blogg-tavling-juli.html inlägg med en kommentar senast den 20:e juli. Samma dag väljer jag ut 10 personen som har chansen att vinna och den sista juli utses vinnaren. Om du sedan vill ha större chans att vinna om du går vidare från lottningen så tipsar du vänner och läsare om tävlingen i din blogg. Skicka länken till inlägget du skrivit i den kommentar du anmäler dig med. Priset har du väl inte glömt bort? Du vinner en hel månads skyltning i min vänster meny! Lycka till :-)

SuburbiaLiving sa...

Jättefina kort, och GRATTIS!!
Jag och Trey firar TVÅ år den 28e Juli. Visst är det helt underbart att vara gift.
Ha en underbar kväll!

Åsa sa...

S:t Markus Vinkällare eller Mosaik är två förslag. Ligger något Tapasställe på Västergatan som är fint också.

La Rouge på Lilla Torg.

Barcelona på Adelgatan.

Fast nu är det nog ändå försent med restaurangförslag!

Önskar er en underbar kväll!

Anonym sa...

Ingen aning.. jag har noll koll på restaurangerna i Malmö...

Kram Pys

Daniel sa...

Så fina sååå!

Tycker ni ska äta nåt gött, typ körv eller nåt.

supermom sa...

Vad fina ni är! Två riktiga snyggingar...

L8 sa...

Grattis på bröllopsdagen i efterskott!! Hoppas ni hade en kanonkväll!!
Kram
L8

Anonym sa...

Åh vad fint!

Malin sa...

Åh så fint! Jättevackra kort! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...