Sidor

fredag 10 juli 2009

Graphics and Layouts at DazzleJunction.com
Morron på er alla. Har sovit som en stock. Alltid skönt att vakna upp utvilad.
Idag är jag hemma och myser med sonen. Till lunch kommer systersonen. Han ska vara hos sin favoritmoster (har ju inte någon konkurrens direkt.....) så mamma o pappa kan jobba lite. Världens charmtroll e han. Sonen längtar tills han växer upp så de kan leka lite mer.

Har bokat biljetter till senaste Harry Potter filmen nu, ska gå med maken o systeryster o svågern den 21/7. En dubbeldejt kan man säga :)








Spännande! Har ju läst böckerna innan, men det är ett tag sen nu. Ska ni se den?

6 kommentarer:

Lena sa...

Givetvis skall jag se den! Vet dock inte när eller med vem. 21/7 var en av dagarna jag hade markerat som möjliga för påhälsning, stryker det datumet. Ha en skön dag!

Eva sa...

Det blir en filmkväll för mig och Tonåringen också.
Såg att filmen faktiskt är på väg även till vår lilla biograf.
=)
Jag gillar Harry Potter.

Anonym sa...

Inte jag men dottern lär se den.Hon blev sent Harry Potterfrälst.Frälst med betoning på helsåld!Har inte läst en enda av böckerna, har ju svårt med fokuseringen och att koncentrera mig.Lyckade iaf läsa trilogin Millenium, wow vilka böcker!Sista delen, sista kapitlen var jag bara tvungen att läsa i snigeltakt.Man vet med bestämdhet att det blir inga delar, ville inte att det skulle sluta.
Trevlig helg snygging!

Petra Maria sa...

Ja visst ja. Harry Potterfilmen måste man ju se. Jag är helfrälst i de filmerna. Men jag lever ju i sagornas värld för det mesta :O). Alice i underlandet var min favorit när jag var liten.
Ha en riktigt skön helg
Skogstokiga kramar
Petra

nina sa...

sv; hehe det vet jag inte om jag vågar

Anonym sa...

Jodå.. det blir nog till att se dem.. för här är alla Harry Pottertokiga.. vet inte hur många gånger som böckerna har blivit lästa.. de faller nästan i bitar...

Kram Pys

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...