Sidor

lördag 4 juli 2009

Grillning och pool plask

Varmt och härligt är det i Malmö, inte mkt det fläktar....svetten lackar och jag är både glad och tacksam att vi har pool. Sonen är mer i vattnet än uppe....o jag kan inte klandra honom.

Igår var det grillning och bad med syster yster, svåger o lillprinsen. Härligt att se dem igen! Bruna som pepparkakor efter 3½ vecka i Spanien.




Min lille fisk....han är nog född med gälar....


En liten glad parvel efter ett svalkande dopp


Två små trötta chipsätande sötnosar


Emilios senaste charnknep....PUSSMUNNEN! Muah!

Igår inhandlade jag en klänning till på Zizzi som jag ska ha på 2:a dagen av bröllopsfirandet i Polen. Om det är ett riktigt maffiabröllop (läs Polskt) så firar man i 3 dagar. Och eftersom dag nr 2 kommer hållas på nått stort flådigt hotell kan man inte komma klädd hur som helst....så då fick man snällt inhandla en outfit till. Är nästan mer nöjd med den klänningen än den från Kurviga, så vi får se i vilken ordning jag kommer bära dem. Bäst är att jag kan ha skorna till båda klänningarna (läs om jag nu någonsin kan gå i dem!)

Idag går dagen i festligheternas tecken. Först firar vi min käre svåger, som trots sitt Göteborgska ursprung är en go påg ;) Han tar sig mer o mer för varje år i Skåneland.... *asg*
Sen ska vi på fest hos goda vänner och fira USA's självständighetsdag. Ser jag verkligen fram emot.

Nu ska jag fixa ihop ett kort innan kalas nr 1
Ha en härlig dag i värmen allesamman!

3 kommentarer:

Mrs M sa...

Guuuud vad jag är arg på att vi inte bor i Malmö, när man ser er plaskandes i er pool! ;o)

Och vad lika ni är, du och syrran!

KRAM i värmen

Lena sa...

Skicka hit poolen!! Smälte fullständigt bort när jag kom hem från Maxi. Sitter nu inne med fläkten på och går inte ut förrän solen gått ner... Skall stå vid spisen ikväll och steka 2,5 kg nötfärs och göra en stor 5 liters kastrull med min röra, men det får bli SENT ikväll! Kram

Anonym sa...

Så skönt med pool... det hade mormor och morfar på den tiden de hade hus och levde.. och det var inte fel alls...

Kram Pys

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...