Sidor

fredag 24 juli 2009

Packad o klar

Graphics and Layouts at DazzleJunction.com

Gomorron Souldiggers.
En trött morgon, fast jag sovit gott och länge. Tror det är vädret. Lite tryckande och disigt. Men hallå!? Jag har ju semester! Jag har liksom beställt fint väder!! Fatta!!!
Imorgon åker vi till Öland och husvakten tar över poolen :) Måtte solen lysa på denna "solsäkra" ö....annars blir jag mindre glad.
Vi är så gott som packade och klara, bara de sista hygienartiklarna och kylvarorna som ska ner imorgon.
Nu ska jag till syster yster och fixa naglarna
Avslutar med att bjuda på en bild med mig och Pluto. Han älskade strassen på mina glasögon :)



O som Lena så snällt sa igår när jag grymtade över hennes bilder av mig "Det är tyvärr så du ser ut".....

5 kommentarer:

Milla sa...

Ja du jag vet inte om det var värt att vänta på,för vi gjorde det inte kan jag säga. Vi hade ju våran hund med oss oxå så det var inte ens möjligt.
Vi tog oss däremot en mindre varriant av den berömda glassen,men om jag ska vara riktigt ärlig så tyckte jag att den smakade som vilken glass som helst :(
Så om mna frågar mig om jag skulle ställa mig där i kön nu efter att jag ätit den andra så blir svarte....NEJ! Så märkvärdigt var det inte,sen vet jag inte om det kanske smakar anorlunda när det är de stora glassarna????(för de var enorma)
ha det så bra på Öland nu och att ni får fint väder
Kramar

Lena sa...

Men vad taskig du är som upprepar vad jag sa! Du missförstod ju vad jag menade, men det tror jag du vet :) Bilden på dig och Pluto var jättefin, kan du inte filma och lägga upp när de snackar nästa gång? Verkade vara så fräcka konversationer. Förväntar mig, nu när Johan har fått igång internet mobilt, att du skall kämpa om highscore i bejeweled och skriva i bloggen. Låt bara honom surfa först varje dag eftersom ni kan surfa obegränsat när ni väl börjat. Smart va? Då kan han ju inte klaga :) Ha det så gott på Öland!! Kramar

Mrs M sa...

Åh vad härligt!! Håller tummarna för soooool =)

Och sååå fin bild!!!

Kamilla sa...

Vad hääärligt, jag håller tummarna att det är fantastiskt väder :D
kramkram och ha det så skönt!

Anonym sa...

Hoppas solen lyser på er när ni är på Öland... för här lyser den bara ibland.. när den själv vill...

Kram Pysis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...