Sidor

måndag 29 december 2008

Avger du nyårslöfte?



Det nya året närmar sig med stormsteg. Till nyår är det många (mig inkluderat) som avger nyårslöften....som sällan hålls....
Brukar Du avge nyårslöften? Brukar Du hålla dem?

Jag har avgett alla klassiker med åren.....att jag ska gå ner x antal kilon, sluta äta godis, börja träna... känner ni igen er? Haha...

Mitt nyårslöfte för 2009 är att jag ska se till att få egentid, tid bara för mig själv OCH egentid med maken, bara han och jag. Det är det enda men ack så viktigt!

Nå? Hur blir det? Blir det något nyårslöfte för Din del?

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag känner igen mig.
försöker inte gå ner i vikt men har som mål att träna bort min astma, det har absolut inte lyckats!

får se hur det går i år då? :d

Lena sa...

Jag har precis lagt upp mina på min blogg (innan jag läste ditt inlägg). Det första blir enklast att följa, de andra två hm.

Kramar

Anonym sa...

Inga nyårslöften. Nix.

Anonym sa...

Nope........jag brukar hoppa över nyårslöftena.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...