Sidor

måndag 25 maj 2009

Plugga med däppt däsa


Nu har ja plöjt genom alla böckerna (finns 4 till som inte är med på bild) och jag är helt slut i huvet. Febern hålls i schakt med panodil o ja låter som ja druckit wiskey i hela mitt liv. Näsan är snorig och snart sårig som ja snytit mig. Tar på krafterna att plugga när man är sjuk.

Nu blir det middag i redig GI anda: köttfärslimpa med hericot vertes, hela champinjoner och hericot vertes samt lite sås. Kan inte påstå jag har någon aptit men med tanke på att Alice har vaktat troget i köket utgår jag från att det luktar gott.

7 kommentarer:

Misan sa...

Oh ser supersmarrigt ut!
Intressanta böcker, antar du pratar mycket med dina patienter som psyksyrra....

Krya på dig

Malin sa...

Vad gott det såg ut! Krya på dig och lycka till med studierna. Kram

Toby sa...

Mums! Ja vill också ha köttfärslimpa men ja vill ha kokt potatis o brunsås till....inte så GI...ja vet. Men gott e de!!!

Therése sa...

Ja, det stämmer :) Hade nog gjort samma :) Fast hade det vart kanske 50 eller 100 kr hade jag ej gått till polisen.

ulle sa...

Hoppas du snart kryar på dig! Inte kul alls att vara förkyld ju. Själv har jag nyss blivit av med hostan för denna gången och hoppas det dröjer länge tills nästa omgång...
Så skönt att höra att du finns kvar även om jag tappat blogglusten helt just nu.

Lena sa...

Grattis till att uppsatsen är klar (oj, det var visst i nästa inlägg du skrev det...). Maten ser jättegod ut, fast jag vet att det är svårt när man inte känner lukten. Hoppas det smakade någotsånär i alla fall. Krya på dig!! KRam

Ludmilla sa...

Ser ut som KBT : )
Fungerar GI för dig?
Jag har ju just övergivit det efter 3 års troget hängivande. Min kropp behöver tydligen kolhydrater nu, men efter graviditeten kommer jag absolut gå tillbaka.

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...