Sidor

fredag 29 maj 2009

Lite nyscrappade kort

Innan sonen kom hem hann jag göra klart lite kort som legat halvfärdiga ett tag. Kunde inte fotta dem då för maken hade med sig kameran då han höll föredrag i Göteborg.
Men nu har jag fått tummarna loss o fottat mina alster

Alla stämplar är skogstokiga, vissa gamla, andra nyare. Alla hittar du här inne. Alla är färglagda med promarkers. Klicka på bilden för att se den i större format.

Första är med Engeln Gullan. Texten är Gunilla Dahlgrens (lilla fruntimret)



detaljer

Nästa är 2 alster med Grillbus och ölflaskor. Vissa har ja då gjort om...eftersom ja själv inte dricker öl ;)



Här 2 med Gympatjejen



Lingonbus med eget recept


Till sist ett krya på dig kort med Sjuksyster och krya på dig cirkel.



detaljer - ser man de upphöjda korsen, gummibanden på pippilottorna och plåstret?

Nu ska ja se Talang 2009 med familjen

2 kommentarer:

Mamma Russin sa...

oj så duktig du är..
grillnings korten var ju underbara!!!
säljer du kort med??
kramis

Pearl sa...

Åh, så fina kort! Jag blir så otroligt inspirerad....men när ska jag få tid över till det oxå då...? Snart hoppas jag! Tills dess njuter jag av dina, fina alster! Ha en skön Pingst! Kram P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...