Sidor

tisdag 5 maj 2009

Jahapp, då var det tisdag igen



Idag är en sådan morgon. La mig tidigt igår och har sovit 7 timmar men är ändå vansinnigt trött och seg. Vet inte vad det kan bero på.....jaja, bara bita ihop och bege sig till jobb i alla fall.
Ikväll ska jag ut med kollegorna till min väninnas restaurang som jag ofta skriver om. Söderbloms Lounge och Grill här i Malmö. Eftersom du själv kan komponera ihop din meny funkar det för oss som GI'ar eller går på annan typ av diet. KANON!

Fortfarande mulet, regnar en del. Typiskt kryllväder, inte lönt att fixa håret innan man går till bussen för man ser ut som sju svåra år när man kommer fram....ack detta hår!
Have to dash!

9 kommentarer:

Lena sa...

Vad mysigt med en kväll på restaurang! Hade inte suttit fel... Jag har bara sovit 5 timmar och är allt annat än pigg. Men nu skall jag gå iväg tidigare så att jag får lite gjort innan resten kommer. Ha en skön dag!! kRamar

annsan_s sa...

Godmorgon min vän! Verkligen inte kul, så är det bara. Jag stöp i säng när jag kom hem jag vart helt slut, tack! men allt gick bra ändå.

Ha en skön dag.

Kram

Anonym sa...

Här blåser det så man tror att man skall blåsa bort och trots att regnet hänger i luften så håller det sig där...

Ha en bra dag! Kram

Therése sa...

Hoppas du får en kanon dag :)

My Open Source Software Development Blog sa...

Du har så fina kryllor :)

Anonym sa...

Ha en trevlig kväll.
Kram

Malin sa...

Hoppas ni får en trevlig kväll på restaurangen! :)

Det där med håret känner jag verkligen igen. Minsta lilla regn och mitt hår ser ut som värsta yrvädret (fast det gör det ju i vanliga fall också :P) Kram

Ingela sa...

Jag hoppas att solen snart kommer åter!!

Ha en fin dag vännen!

Kram

ulle sa...

Kryllväder var ett nytt ord, stämmer bra det! Ha en trevlig kväll!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...