Sidor

fredag 22 maj 2009

Blixtar och dunder!

Men jisses va det blixtrade, åskade och regnade igår kväll.....o sen hela natten! Du milde tid!
Alice var som en osalig ande, for fram och tillbaka här hemma.

Fick ett trevlig samtal igår, sonen ringde och sa: "Hej mamma, du vet ju att jag är i ett annat land, men det är ingen fara, jag kommer hem och 7 dagar". Jag frågat hur han mår och får följande svar "Tack för att du frågar, jag mår bra". Jisses....e detta min son tänker jag....
Vidare....jag frågar vad han gjort idag, han svara "Idag har jag och mormor varit på en trevlig utflykt till nån kulle (de var i Pamakkule som är känt för sina kalkstensklippor) och såg stora kullar av kalk mamma. Tog man av sig skorna fick man gå i det gröna vattnet, det var jättevarmt! O mamma, jag har köpt en påse chips till dig, men jag äter kanske själv upp den, hej då"

Kan man annat än skratta?!

Blev inte så mkt skrivet på uppsatsen igår, får jobba vidare på det idag innan jag åker till jobb igen.
Ha en bra fredag alla Souldiggers!
Peace Out

2 kommentarer:

Daniel sa...

Bra med chips som väntar!

Lena sa...

Vilken härlig unge! Och här trodde du att han fortfarande var 3 år eller nått... Stämmer inte det?

Kramar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...