Sidor

lördag 23 maj 2009

Go'morron!

Arla lördag morgon o ja e på väg till jobb. Känns seeegt. Men det gör det alltid när man jobbar kväll dagen innan och sen går på morgonen. Man hinner inte få så många timmars sömn.
Ikväll blir det grillning hos goda vänner o nu är det bara 6 dagar innan sonen kommer hem. Som jag längtar! Måtte dessa dagar gå snabbt som tusan!

Det fortsätter att regna, så nu är ogräset snart lika högt som tujorna.....suck! O gräset som blev klippt för någon dag sedan behövs klippas igen! Det har inte gått mer än 4 dagar sen sist.

2 nya kort, ett studentkort (beställning av Lena) och ett födelsedagskort som ges bort ikväll.
Student tjejen är skogstokig och humlorna är från bildmålarna. Kalendern är från Inkywings och blommorna från Scraplyckan.






Dags att rusa
ha en bra dag

6 kommentarer:

Kamilla sa...

OOOh vilka underbara kort :D
Jag förstår att du saknar sonen...men den som väntar på nåt gott.. ;)
Ha en trevlig jobbdag och god grillkväll!
kramkram

Truls sa...

Fan va najsa kort! Det med humlorna hade jag velat ha, cool text!

Ludmilla sa...

Åh vad du är duktig! Kanon!

Lena sa...

Kortet du gjorde åt mig är så fint. Skall lägga upp en bild på bloggen sen när jag gett det till Becca, hoppas det är OK. Vill inte riskera att hon ser det i förtid. Jag vet att hon kollar min blogg ibland, så jag vill inte chansa. Hoppas ni får en riktigt mysig kväll hos vännerna och att vädergudarna är med er!

Kramar

Anonym sa...

Jätte fina kort du gör :)
Kram

Misan sa...

Fan va fina kort du gör! verkligen kreativa!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...