Sidor

torsdag 7 maj 2009

Åsså va de torsdag igen

Skulle varit ledig idag men har bytt med en kollega så nu jobbar jag tors-söndag. Är ledig från jobb hela nästa vecka (lediga dagar, skola och lite komp) och ska se till att få färdigt mitt paper till skolan. Massa litteratur som ska plöjas igenom. Suck.
Sonen åker snart till Turkiet med mormor och morfar. Han ska vara borta i 14 dagar. ÅNGEST! Han är sällan borta från oss......ja vill inte!!!! Han kommer ha det hur bra som helst, längtar massor gör han. Men jag.....min lille pojke....som är så stor! Jaja, får försöka lära mig...

Nu ska jag äta min frukost (äggröra) och sen bege mig till bussen. Ha de superbäst!
rätt bra att veta hur man ska fördela sina arbetsinsatser under veckan som går.....o för mig som jobbar helger står det snabbt klart att jag lika bra kan vara hemma....för där krävs ju inget arbete....då ska man ju vila! Strålande :)

4 kommentarer:

Lena sa...

Godmorgon!! Usch, skall du jobba hela helgen igen... jag skall in och jobba på lördag, men jag är å andra sidan inte ledig nästa vecka. Hoppas det blir lugnt på jobbet så du får vila lite. Fattar att det blir jobbigt med sonen som skall åka bort, men han kommer säkert att få det jättekul och inte alls längta hem.
Ha det skönt idag! Kram

Therése sa...

Kan tänka mig att det är jobbigt att släppa iväg dom små liven, men det går säkert bra :)

Eva sa...

Han kommer att ha det underbart med mormor och morfar och han kommer att tycka att de 14 dagarna bara rusar iväg medan du går hemma och räknar timmarna.
;)

Toby sa...

Älskar den bilden!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...